نامه اي به دوست


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

                                              
                                                                     

                           اين نامه ز من كه از تو دورم خاموش كه راه بي عبورم

 

                                بي تست مرا جهان فراموش در سينه ي من فغان خاموش


                           خواهم همه با تو راز گفتن درد دل خسته باز گفتن

 

                                      صد قصه كنم ز آشنايي بس گريه ز تلخي جدايي

 

                    از حال دلم تو را خبر نيست دل از دل من شكسته تر نيست 

 

                               از يار جداشدن چه زشت است اين بازي سرنوشت است

 

                          من نايم و تو مرا نوايي تو جان مني ولي جدايي

 

                                 بي لذت روح تن چه آزرد؟ با دوري تو وطن چه آزرد؟

 

                  بي همنفسان نفس چه باشد؟ بلبل چو رود قفس چه باشد؟

 

                                    در جان مني ميان جاني هر جا نگرم تو در مياني

 

                      در باغ تويي كه دلپذيرست در ماه تويي كه بي نظيرست

                    

                                                                    

 



نظرات شما عزیزان:

پدرام
ساعت21:16---2 آبان 1390
سلام عزیز دلم خوبی من پدرام هستم عزیزیم شمارتا واسم بذار قوربونت بای

علی
ساعت12:26---28 مهر 1390
خیلی زیبا بود نیلوفر جون.مرسی

armin2afs
ساعت19:00---27 مهر 1390
سلام دوست عزیزم نیلوفرجان خوبی؟مرسی که به وبلاگم رفتی و نظر دادی هم شهری راستی وب تو هم خیلی قشنگو عاشقونه هس من تو رو میلینکم خوشحال میشم که تو هم منو بلینکی مرسی فدات مواظب خودت باش بابای

سپیده
ساعت11:06---7 مهر 1390
سلام عزیزم
وبت زیبا و پراحساسه
من که دوست دارم همدیگرو بلینکیم
من تورومی لینکم بقیه اش باتو
بازم بیا...بازم مییام


negar
ساعت22:13---6 مهر 1390
*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*......سلااااااااااااااااام. ...*I♥U*..
...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*...
......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*.... ..
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*..................*I♥U *..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*......*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*...........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*......سلااااااااااااااااام. ...*I♥U*..
...*I♥U*..........اپیدم...........*I♥U*...
......*I♥U*...منتظـــــرما.....*I♥U*.... ..
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
....................*I♥U*..................
..............*I♥U**I♥U*..............
....................*I♥U*..................


mehrdad
ساعت17:20---3 مهر 1390
موج اگر می دانست که ساحل دستش را نمی گیرد هیچ گاه برای رسیدن نفس نفس نمی زد

mehrdad
ساعت17:16---3 مهر 1390
دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم نه انکه بمانم و فراموشت کنم

mehrdad
ساعت17:08---3 مهر 1390
دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم نه انکه بمانم و فراموشت کنم

mehrdad
ساعت16:45---3 مهر 1390
jaleb bod va ziba

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 26 / 6 / 1390برچسب:,| 16:58 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi